Filmy dla firm, bo tak nazywane są potocznie filmy wizerunkowe, to realizacje tworzone z myślą o tym, żeby w jak najlepszy sposób przedstawić markę, wyznawane przez nią ideały oraz zapoznać odbiorcę z jej wachlarzem usług lub produktów. Dowiedz się, jak firmy wizerunkowe wspomagają promocję małych i dużych przedsiębiorstw.
Filmy wizerunkowe - czy warto w nie inwestować?
Filmy wizerunkowe są jak Twoja wizytówka, z którą bez większych trudności zapoznać się może każdy użytkownik internetu. Wysoka jakość ich realizacji jest wręcz obligatoryjna, gdyż źle wykonane kampanie promocyjne mogą przynieść olbrzymie straty i pogrzebać wizerunek marki. Skoro ryzyko jest tak wielkie, to czy warto inwestować w filmy wizerunkowe? Odpowiedź jest jednoznaczna - oczywiście, że tak. Promocja w formie video jest obecnie bardzo punktowana i promowana przez wiele narzędzi wykorzystywanych w promocji marek, produktów oraz usług. Obejmuje to zarówno sieć mediów społecznościowych, jak również wyszukiwarki, dlatego decydując się na video marketing istnieje bardzo duże prawdopodobieństwo dotarcia do potencjalnych klientów. Na co jednak warto zwrócić uwagę podczas podejmowania decyzji o promocji przy wykorzystaniu filmów wizerunkowych? Z pewnością pierwszym aspektem jest wybór właściwego realizatora. Filmy wizerunkowe, w celu zapewnienia sukcesu wizerunkowego, muszą być wykonane w najwyższym standardzie - przyzwyczajeni do wysokiej jakości obrazu oraz spójności narracyjnej odbiorcy bez trudu wychwycą wszelkie niedociągnięcia, które mogą opóźnić ich decyzję o kontakcie, zakupie lub skorzystania z oferty przedsiębiorstwa. Warto więc wiedzieć, jak powinien wyglądać film wizerunkowy i zapoznać się z portfolio potencjalnych usługodawców.
Film wizerunkowy - jak powinien wyglądać
Film wizerunkowy przede wszystkim powinien powstawać w oparciu o scenariusz, jeśli taki nie zostanie przedstawiony, raczej należy zrezygnować z potencjalnej współpracy. To właśnie scenariusz nadaje tonu i charakteru realizacji stanowiąc przy tym punkt wyjścia do dalszej pracy. Scenariusze spotów reklamowych emitowanych w telewizji, a także tych dystrybuowanych sieciowo, są zaplanowane co do sekundy. Związane jest to z określonymi limitami - w przypadku telewizji czasowymi, w przypadku sieci, wielkością pliku. Dobrze zrealizowany film wizerunkowy powinien być spójny narracyjnie. Nie ma w nim miejsca na nieprzemyślany montaż i brak spójności w opowiadanej historii - niezależnie od tego, czy występują w nim aktorzy, czy też nie. Kolejnym aspektem jest jakość obrazu oraz dźwięku - rozpikselowany obraz nie wzbudza pozytywnych wrażeń u odbiorcy, a dodatkowo rozkojarzy go, gdyż winy w pierwszej kolejności będzie on szukać po stronie złej jakości łącza internetowego. W momencie, w którym odbiorca się nie skupi, nie trafi do niego nasz komunikat. Podobnie jest z szumami, które nie mogą występować w profesjonalnych realizacjach. Ostatnim elementem, na który warto zwrócić uwagę, jest responsywność oraz format materiałów zawartych na stronie potencjalnego usługodawcy. Dobrze sformatowane filmy wizerunkowe nie tylko bez trudu odtworzone zostaną z poziomu różnych przeglądarek, ale również urządzeń, co przełoży się na większe szanse dotarcia do potencjalnych klientów.
Filmy korporacyjne ze Splash Media - realizacje przez duże R
Filmy korporacyjne oraz filmy wizerunkowe realizuje studio filmowe Splash Media. Najwyższa jakość realizacji wykonywanych przez zespół Splash Media sprawia, że doskonale spisują się one w roli materiałów promocyjnych wykorzystywanych w digital marketingu, ale również klasycznych kanałach przekazu, takich jak telewizja. W zależności od indywidualnych potrzeb przedsiębiorstwa lub marki Splash Media podejmuje się realizacji takich jak: filmy korporacyjne, filmy wizerunkowe, filmy produktowe, relacje z eventów, a także filmowanie z drona. Szeroki wachlarz usług i możliwości, które zaoferować może Splash Media sprawia, że realizacje tego studia to prawdziwe arcydzieła. Sprawdź ofertę oraz zapoznaj się z portfolio Splash Media pod adresem https://splashmedia.pl/uslugi/