Jabłoń Resort vs. konkurencja
Chociaż Jabłoń Resort nie dysponuje salami o tak dużej powierzchni jak Mikołajki Resort (450 osób w wszystkich salach), to oferuje znacznie większą liczbę mniejszych sal, co pozwala na większą elastyczność w organizacji zajęć. Ponadto, sale w Jabłoń Resort są nowocześnie wyposażone i zapewniają wysoki komfort uczestnikom. W porównaniu do Wiatraki, Jabłoń Resort oferuje większe sale (nawet 150 m2 vs. 70 m2) oraz bogatszą ofertę atrakcji dodatkowych.
Sala konferencyjna to jeszcze nie wszystko
Po zakończeniu zajęć uczestnicy szkoleń mogą skorzystać z bogatej oferty rekreacyjnej. Na terenie ośrodka znajduje się 10 ha zielonej przestrzeni, w tym plaża z barem, hamaki, boiska sportowe, korty tenisowe i wiele innych. Jabłoń Resort oferuje również szeroki wybór atrakcji dodatkowych, takich jak wycieczki kajakowe, rowerowe, na quadach, warsztaty CSR czy gry terenowe.
Liczne i funkcjonalne sale konferencyjne
Jabłoń Resort dysponuje 5 salami konferencyjnymi o łącznej powierzchni od 30 do 150 m2, co pozwala na dopasowanie przestrzeni do indywidualnych potrzeb Klienta. Istotną zaletą jest możliwość organizacji równoległych zajęć w różnych salach lub wykorzystania dodatkowej przestrzeni na przerwy kawowe czy wystawy. Największa sala konferencyjna posiada bezpośrednie połączenie z namiotem z rozsuwanymi ścianami, co znacząco poszerza możliwości aranżacyjne. Wszystkie sale są klimatyzowane, posiadają dostęp do światła dziennego i zapewniają komfortowe warunki do nauki i pracy.
Jabłoń Resort to bardzo dobra odpowiedź, jeśli zastanawiacie się, gdzie urządzić szkolenie dla pracowników Mazury. Jest to idealne miejsce na organizację szkoleń i konferencji dla firm i grup, które cenią sobie komfort, funkcjonalność, doskonałą kuchnię i bogatą ofertę rekreacyjną. Liczne, nowocześnie wyposażone sale konferencyjne, elastyczność w aranżacji przestrzeni, wyśmienite jedzenie i szeroki wybór atrakcji dodatkowych sprawiają, że Jabłoń Resort jest doskonałym wyborem dla każdego, kto szuka wyjątkowego miejsca do organizacji swojego wydarzenia biznesowego.